måndag 12 juli 2010

hemska tisdag

Usch, jag vill bara att det ska bli tisdag kl 10 ungefär... Imorgon är det dags för gastroskopi och jag kan väl ärligt säga att jag har INGEN LUST ALLS!!!!! Ska få göra det under narkos men ändå... vill bli sövd men ändå inte.. svår balansgång det där.. nåja, imorgon kl 0830 smäller det och jag hoppas att jag är relativt pigg runt 10, därav min önskan om att det ska vara imorgon kl 10... Det är garanterat över då och jag ligger väl i alla fall och ska till att vakna. Ååååhhhhh.... VILL INTE!!!!!!

Men, SEN är det semester!! får drömma om det under narkosen!

3 kommentarer:

  1. allting kommer att gå bra gumman lycka till och nu e kl 10 så nu måste allt va slut hoppas jag .. bamse kramar

    SvaraRadera
  2. Tack hjärtat!! Det gick bra, men dom var sena, så jag fick sitta på en säng och vänta.. Det var superjobbigt, men skönt när narkosmedlet äntligen började kicka in :-)

    SvaraRadera
  3. Puss. Tur att allt gick bra! Och imorgon brudar.... då får den andra honan se upp när tre pumor som oss stryker omkring stugan!

    SvaraRadera