torsdag 20 januari 2011

Berg- o dalbana mitt i vintern

Det är något mitt känsloliv utsätter mig för just nu - oerhört påfrestande!

Pendlar mellan att skratta hysteriskt och må hur gott som helst till att gråta o skrika och känna mig som något som katten släpat in - allt detta inom loppet av några minuter..
(nej, jag är inte gravid)

Det är bara galet jobbigt!! Säger som en kollega sa härom dagen i ett ekonomihänseende: "-jag gillar raka linjer!!" inte när det peakar eller dippar så drastiskt..

Nåja, inget gnäll.... men pyser lite bara....

4 kommentarer:

  1. Livet är bra underligt ibland. Puss gumman

    SvaraRadera
  2. vi får ta ett snack/fika snart, vi som åker berg och dalbana för tillfället... för det är bara tillfälligt jag tänker kliva av snart och bli den där strukturerade ;-) som jag en gång va'?

    SvaraRadera
  3. Bra SuperDuper Mamman!! Slit gärna med mig av när du kliver av!! Och, ja.. strukturerad som få faktiskt!!

    SvaraRadera
  4. puss gurka saknar dej

    SvaraRadera