torsdag 3 mars 2011

Milmer mumlar

Den där Vilmer är full av ord och låååånga låånga meningar. Han är väldigt duktig faktiskt men ibland blir det bara galet.

Nu när det är sjukstuga här i huset så är det en hel del film och just nu rullar Toy Story rätt frekvent, vilket sätter sina spår förstås.

Det tog ett tag innan vi förstod vem han pratade om då han sprang runt och sa:"SääääääPuuunk flyyyyger!!" (Buzz Lightyear flyger).

Patric övar med Vilmer vid matbordet,
P: -Vilmer, kan du säga Buzz?
V: - Buuuussss
P:-Vilmer, kan du säga Light?
V: Laaaajt
P: Vilmer, kan du säga year?
V: jeeer
P:-Bra, Buzz Lightyear!
V: SääääPunk! :-)

Filmer har ju fler karaktärer än bara Buzz.. vilket han självklart snappat upp, vi fick lite olika roller vid middagen idag: Jag blev SäääPunk och Vilmer klev upp i min famn och gosade, då jag frågade vem han var så fick jag till svar: Booty! (Tydligen Woody)

Booty tittar ner i min urringning och säger: -upp med Flabbarna!!

En helt vanlig middag i vår familj!

1 kommentar: