söndag 17 april 2011

bebis

Idag har vi haft besök av ett gäng goa glada ungar - inklusive en liten sötnos på 6 veckor. Vilmer var helt förtrollad av henne och skulle kramas och hålla och klappa och hon skulle gunga med honom osv.. när hon gnydde till i sin vagn ville han titta på bebisen.

När vi några timmar senare skulle till att äta middag så ställer sig gossen och tittar ut på baksidan och undrar vart bebisen är. När jag säger att hon åkt hem så vänder han sig till mig och säger: -Mamma, jag VILL ha en bebis! Jag: - nejdå Vilmer det vill du inte alls! Vilmer: -Jag vill! Jag: - Nej, det vill du inte... Vilmer tittar bestämt på mig och säger: - Jag VILL köpa en bebis mamma!!!!

Vi får ta det där snacket om blommor och bin senare tror jag...

Kan väl lägga till att igår efter att ha varit och tittat på fåglar och ätit glass vid Maren så ville han ha en fågel - en vit!

2 kommentarer:

  1. Moahahaha vilken goding han e!/mormor

    SvaraRadera
  2. Har han snackat med Alma? Vid läggning sa hon att hon vill ha en riktig katt eller hund

    SvaraRadera