söndag 1 maj 2011

nää nu... IGEN

Nu får den här helgen ta slut - missförstå mig rätt, gillar att vara ledig och har haft mysigt med familj och vänner.. MEN besök på akutmottagning mitt i natten med innehållande orosmoment och waranspruta, sömnlös orosfylld natt med påföljande besök på röntgen och akuten en gång till dagen efter så är det den upplevelsen som väger tyngst denna helg..

Så, jag vill ha ny vecka, nya möjligheter och positiva tankar!!

BTW, så gick det jättebra på röntgen och uppföljande besök på akuten - så nu ska bara jag sluta att scanna min kropp flera gånger per dag så kommer detta att gå som en dans!!

3 kommentarer:

  1. Tack för idag tjejen! Ska vända ALLT till det positiva samt iaktta... Kram!

    SvaraRadera
  2. Och rödvin gör susen :-)

    SvaraRadera
  3. Superduper: Anytime! Skönt att få betala tillbaka med lite lyssnartid :-) You can do it! Kram

    Mimsan: Rödvin är bra för många ting.. avslappning och blodomlopp!

    SvaraRadera