lördag 13 februari 2010

lite äldre

Idag blev jag visst ett år äldre. Firar 31-års dagen med bihåleinflammation, en ask antibiotika och min härliga familj.

Alvin var med P på jobbet i veckan och pratade lite med tanterna om vad han skulle ge sin mamma i födelsedagspresent... Pytt i panna, i ett rött paket... och så skulle jag få gula blommor!
Det var precis vad jag fick!! Fast paketet var blått, inte rött - fanns inget rött papper. Och han var sååå stolt när han satt bredvid mig då jag öppnade paketet.

Förövrigt så kunde inte födelsedagen börja bättre... en liten pojke klättrade upp på mig, lade sig med hela sina 14 kg på min mage och kramade mig hårt och sa: -grattis på födelsedagen mamma! Kan det bli bättre????

3 kommentarer:

  1. *asg*
    Hoppas de slog till på det stora paketet!
    GosAlvin. Kan dagen börja så mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. vad söttttttt grattis gumman vad härliggggg

    SvaraRadera