torsdag 22 april 2010

Sammanfattning

Ja, nu var det ett bra tag sen sist... IGEN! Men ärligt talat, så somnar jag varje kväll till godnattsagan så det finns inte tid till att sitta vid datorn.

Sen sist så har jag börjat jobba 5 dagars vecka, börjat med dietshake, skolat in Vilmer på förskolan.
Det sistnämnda går superbra, han verkar trivas bra! Äter lite dåligt då han är där men det kommer väl..

Alvin har kommit in i världens kiss- och bajsålder, jag räknade en kväll då vi låg i sängen och skulle läsa saga... 46 gånger kom ordet bajskorv ur hans mun under tiden jag läste saga (och det var en väldigt kort saga). Dagen efter så räknade vi från det vi satte oss vid frukostbordet tills han lämnades på fsk: 157 gånger!!! Om han var tyst för en stund så tog han igen det med en sång om bajskorvar :-) Jag har svårt att hålla mig för skratt, så det kanske är en bidragande faktor till att det eskalerar...

Jag ska verkligen bättra mig med det här att blogga..... försöka i alla fall.

2 kommentarer:

  1. *asg*
    Det är ju skönt att sova och om du beöhver det så ska du ju göra det istället för att blogga :o)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Gissa vad duktig jag kände mig när jag kom hem och insåg att jag faktiskt inte tog ett endaste litet kort på busarna när jag hade de så nära!!!! Ja ja... det kan bara bli bättre eller hur?
    Kramis och ha en finfin helg

    SvaraRadera