lördag 26 september 2009

Då var vi på plats!

Idag gick flyttlasset till nya, fina, rosa radhuset. Okej, jag skrev visst i min profil att jag redan bodde i ett rosa hus, jag ljög.. det stämde inte förrän idag!

Jösses, vad mycket saker det kan få plats i ett hus på 100 kvm. Fattar inte vart vi har haft allt och jag förstår verkligen inte vart vi ska ställa allt på nya stället, känns helt klart övermäktigt när man ser alla kartonger som står ÖVERALLT!

Tack och lov så slapp ungarna vara med i detta kaos, då det var som värst. Tur att vi har mommo så nära och att dom har det så bra där. Alvin bad om att få åka dit kl 8 i morse.

Jag ska ta (då jag känner att jag har tid) nästa steg i mitt liv som bloggare och lära mig lägga upp bilder. Det kan väl inte vara så svårt?! Men det var svårt nog att hitta hit idag och logga in, så små babysteg. Jag får väl kalla in en bloggexpert om inte annat.

TUSEN TACK till alla som hjälp oss idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar