torsdag 24 september 2009

Nybörjare

Okej, jag har varit emot det här med att ha en egen blogg ett bra tag nu. Vad ska jag ha den till? Vad ska jag skriva? Vem kommer läsa? Kommer NÅGON att läsa alls??

Har kommit på att det är inte så noga med "bra" svar på de frågorna.. Skriv för dig själv då!!

Namnet på bloggen får jag nog tacka min gamla goa vän Trixan för!

Och vem är jag då? Äsch, det får ni som inte vet läsa i beskrivningen.

Gissar att det kommer skrivas en hel del om mina busiga ungar och vår röriga tillvaro tillsammans :-)

5 kommentarer:

  1. Oj, vad glad jag blir!
    Jag kommer följa dig!
    Puss på dig min vän!:)
    /A.

    SvaraRadera
  2. Hehehe! Någon gång faller man för trycket. För mig var det likadant med FB. "What's the point liksom?"

    Skriv vad du vill jag läser :-)

    SvaraRadera
  3. Jippi!! Jag har 3 läsare :-) Det tar sig!!

    SvaraRadera
  4. 4! Klart jag måste läsa och följa pojkarna och "mina" mammor i Söderort!

    SvaraRadera