måndag 28 september 2009

Strejkat idag


Efter att ha sovit knappt 2 timmar i natt hade jag ingen större lust att packa upp och organisera bland våra kartonger. Så jag och Alvin tog en 7 minuters promenad till vår underbara granne - Tom Tits. Var där och sprang runt ett par timmar, när vi kom hem hade jag tänkt att vi skulle göra en snabblunch dvs snabbmakaroner och köttbullar (det tar ju faktiskt inte mer än 3 minuter)...

Alvin tog sin "kocke" (kudde) och lade sig på sin favoritplats i vardagsrummet - på den undre bordsskivan på vardagsrumsbordet. Då jag kom in 3 minuter senare och pratade med honom fick jag inget svar, gossen hade somnat under bordet :-) Gissa om mitt mammahjärta höll på att gå sönder av dåligt samvete, men han var ju förstås sjukt söt där han låg (tog bilder men jag vet ju inte riktigt hur man lägger upp dom än - blir veckans uppgift att lära sig).

2 kommentarer:

  1. Gospojken! Mina sover båda nu! Och vi har köpt ny vagn... återkommer!

    SvaraRadera
  2. Mimsan - kan inte du ta och berätta för mig hur jag får upp bilder här??? (kan verkligen ingenting om detta) ;-)

    SvaraRadera