tisdag 15 december 2009

Gaaahhh...

Det är verkligen energikrävande att gå runt och vara på dåligt humör i ett drygt dygn - och det är inte över riktigt än!!

OCH, hur kan vuxna människor vara så naiva att dom inte förstår att vänner pratar med varandra??? Bra svar någon?



Något positivt som tog udden av ilskan i 10 minuter var luciatåget på Alvins förskola idag - jösses så gulligt!!! Alvin och två av hans bundsförvanter satt bredvid varandra och sjöng så fint att det var svårt att hålla tårarna borta - men jag bet ihop.

När jag satte mig i kyrkan så kom väldens gulligaste tomte fram till mig och sa: -Mamma, jag ska sjunga för dig! Och det gjorde han!! Kunde alla sånger, sjöng hela tiden och tittade mig rakt i ögonen då han sjöng! Älskade, underbara unge!!!

4 kommentarer:

  1. Gör dig av med energitjyvarna,försök förändra!Om folk inte förstår att vänner pratar med varandra så är dom "urkorkade"..så det så..man kan ju alltid hoppas att du inte är beroende av dessa korkade vuxna.Skickar massor med kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Ja och hur förståndig man än är så gör man det. Slösar energi, alltså! OCH vänner har man för att snacka MED...

    Åhhh lusse-mys... Fick dock höra en strof av Lusselelle i måndags när vi gick hem. Blev jätteimponerad av att Linis kunde början :-) Dock mindre glad att bära hem henne från dagis :-(

    SvaraRadera
  3. Kram på dig gumman! Hoppas allt löser sig! Ses snart (när Henrik är frisk).

    SvaraRadera
  4. Jag känner precis som du, hjärtat. Fortsättning följer i den här såpan. :-S Har plockat fram lite telefonnummer och ska ringa lite samtal kring det hela, tänkte jag...
    Puss.

    SvaraRadera