söndag 23 maj 2010

härligt värre!

Jag har inkasserat min födelsedagspresent från Sara i helgen, en heldag i Stora Staden med shopping, lunch och vin! Underbart!! Sedan hem till familjen L/N där även K & Ras var för grill, mera vin, sangria och en massa bus och struntprat. Killarna roade sig med att rita i Almas rum - mycket som en hel buss om jag ska tro på vad Alvin säger.

Idag har det varit plask i vattenpölar, fika, pannkakor, glass och en fruktansvärt regnoväder, men vad gör väl det när man har det så trevligt och när man ser på barnen som är så lyckliga att det ser ut som dom ska krypa ur sitt eget skinn för att dom får leka och busa i leran och pölarna.

Brorsorna hade en oerhört mysig eftermiddag/kväll tillsammans sen då pappan var på fotboll...

Jag behöver inte förtydliga va att mitt mammahjärta håller på att sprängas av kärlek till dessa små filurer då dom sitter och kramas på det här viset?!?

3 kommentarer:

  1. Beror på hur stor bussen är! Sånt som händer, det är ett gäng treåringar vi har med att göra :o)
    Tack själv, helgen har verkligen varit bra för själen!
    Och vad gör lite blöta kläder när jag ser lyckan i barnens ögon när de hoppad och skvätte!

    SvaraRadera
  2. vilka gosiga små gubbar!!!!!:-)/mommo

    SvaraRadera
  3. sötaaaaaaaa pojkar

    SvaraRadera