tisdag 4 maj 2010

saker man kan göra...

Idag är en sådan där dag då allt möjligt händer... roliga, tråkiga, konstiga och sjukt äckliga saker - ja, allt i en härlig mix!

Moster Christine är här och hälsar på vilket vi alla tycker är superkul! Vi har varit på "kattletarturné" idag dvs. hälsat på små söta kattungar 4 veckor och 6 veckor gamla. Ville ta hem hela högen.. men vart ska jag gömma 10 kattungar från min allergiska sambo?!

Jag har trotsat GPSen vid ett flertal gånger i dag, till slut lät det som tanten sa: försök hålla dig på vägen.... Kör jag så illa???

Patric skulle se fotboll ikväll och barnen tyckte att det var en bra idé att inte vilja sova förrän 21.30. 5 minuter efter att jag lämnat en sovande Alvin så kommer han ut igen och var uppe och åt en smörgås och satt med mig och ville minsann inte gå och lägga sig igen!

Jaaa... och till det sjukt äckliga!!! *burr* ryser bara jag tänker på det (och har svårt att ha min vänsterarm i närheten av min kropp.) Vi hade visst fått stopp i toaletten på övervåningen... toan var fylld till bredden *burr* och jag fick stoppa ner handen (klädd i en plastkasse som tydligen läckte) och gräva för att få upp pappershögen som fastnat.. Åh, det var så vidrigt att jag faktiskt mår lite illa bara jag skriver om det. Behöver jag skriva att jag spritade mina armar upp till axlarna - flera gånger!!!

En lite gott & blandat-dag/em/kväll

1 kommentar:

  1. Hittade du något trevligt nerspolat? Vet ju aldrig vad man kan hitta!

    SvaraRadera