söndag 30 maj 2010

Sköna söndag

Det är inte bara för att det varit morsdag idag och jag fick en superpresent, utan för vi hunnit träffa så mycket familj idag :-) Vår familj är toppen helt enkelt! Från alla håll!

Plus att jag fick en bonus, med en fika med "Kollegan från förr" - latte i solen (tills regnet kom) och bra peptalk. Har redan placerat soffan förresten ;-) Mycket bra start på dagen!

När jag kom hem var kusinerna, farbror Jocke, fastrar Jennie och Elin här! Barnen var galna - som vanligt, men ack så kul dom hade!

Sen fick vi grillgäster av Mommo och Moffi! Åt och åt och åt! Mat och en helt galet god hallon- och jordgubbspaj!

Ja, jag är nöjd helt enkelt... sen tror jag att jag precis lyckats lägga upp lite bilder på FB, har inte tömt kameran sen Vilmer fyllde år (november).

Sammanfattas lätt: :-D

4 kommentarer:

  1. oj oj oj vad vi åt!! Gott som bara den!!/mommo å moffi

    SvaraRadera
  2. åh så skönt kul när man känner sej helt nöjd.... jag älskar mors dag jag fick en ny mobil som kan inte använda :-( måste lära mig
    kram och puss gurka wahahha

    SvaraRadera