söndag 29 november 2009

Ett år sen

Tänk vad tiden går fort! Vilmerplutten blev ett år idag! Känns inte alls som det var så länge sen, han är ju min bebis..

Födelsedagen har vi firat med att äta riktig mat och spritat leksaker, dörrhandtag och kokat nappar.

Kalaset får visst bli nästa helg istället då magsjukan som Alvin fick i onsdags även drabbade mig och Vilmer i fredags.. Tack och lov för hjälten Patric med stålmagen, har ingen aning om hur det skulle gått annars. Tänker inte gå in på detaljer men det var snuskigt värre!! Intensivt förlopp tack och lov.

Men nu så ska vi väl vara på G igen! Ironiskt nog stod jag och pratade med vår sekreterare (i onsdags) om hur snuskigt det är med magsjuka och att jag hellre bryter benet än kräks - jag bröt inte benet... jag kräktes *burr*

2 kommentarer:

  1. Grattis Vilmer på 1 års dagen!!! Ses nästa helg!

    SvaraRadera
  2. ...hmmm ja kräkas eller bryta benet ligger nästan på samma skala :-(

    Gratta Vilmer från Linis!

    SvaraRadera