tisdag 27 oktober 2009

3 dagar

Jösses, det är verkligen bara TRE dagar kvar på min föräldrarledighet, TRE dagar!!! Det är ingenting... Ångest, ångest, ångest! Fy, idag var jag på möte på jobbet och jag var nästintill gråtfärdig då jag satt i bilen på väg dit. Mötet gick jättebra men var helt slut efter 1timme och 22 minuter. HUR SKA DET GÅ??? Ska ju vara där från 8-16.45 på måndag och prestera något också.

Och hur ska jag klara mig utan ungarna hela dagarna.. jag menar, titta på bilden här bredvid... Solstråle!! Gubbarna på mitt jobb är inte sådär söta.




(obs, bilden är stulen. Men söt!)

3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra gumman!Efter en vecka så känns det som om du aldrig varit dårifrån! Gossarna kommer du förstås att sakna men ta med dig kort på dom!!/mamma

    SvaraRadera
  2. det skulle naturligtvis stå därifrån/mamma

    SvaraRadera
  3. Och du vet att jag finns i närheten och kan rycka ut för en lunchkram!

    SvaraRadera