onsdag 7 oktober 2009

Bloggbuggar

Jag fattar ju verkligen inte det här. Hur man gör alltså! Har kommit på hur man skriver och publicerar inlägg (klappar mig själv på axeln). MEN, det krävs visst en del inställningar på en blogg också... Vissa kan visst inte kommentera här?!? Och jag kan inte lösa problemet, sjukt irriterande!

Det kanske blir så att jag måste byta ställe att ha min blogg på, men.. hur sjutton gör man det??

Nåja, får klura på det...

jag har nu kommit på hur man lägger in bilder, MEN jag hittar inte minneskortsläsaren så jag kan inte lägga upp bilder på datorn *suck*

3 kommentarer:

  1. Lägg upp dem på picasaweb (har du i o m att du har google-konto)...

    Annars bra? Allt gick bra med flyttlasset? Vi får ta en fika någon gång snart, tycker jag... trallallalalaaaa!

    SvaraRadera
  2. :o) Elsa var salig efter den intensiva uppvaktningen från Vilmer

    SvaraRadera
  3. nej :-( hahaha det är ju lite jobbigt jag fattar ingenting :-O

    SvaraRadera