söndag 11 oktober 2009

Underbara, älskade...

...lilla Mamma!

Jag har den absolut bästa mamma man kan få!

Hon har själv jättemycket att göra just nu, är förkyld och har ständig värk i axlar, rygg, armar, ben.. ja, mer eller mindre överallt. Men vad gör hon.. kommer och sätter sig på golvet, klättrat på stolar, bänkar och diverse saker för att komma åt att städa med mig. (vi flyttstädar om det är någon som missat det) OCH hon gör det hela dagen och kommer tillbaka efter en liten tur iväg med sin make. Det blir självklart så mycket lättare då man är två, men det var riktigt trevligt idag fastän vi skurade sönder våra händer.

Hon ställer alltid upp när vi behöver hjälp med barnen och dom älskar att vara med henne. Alvin tjatar om att få åka dit.

Jag har förstått att vi har en väldigt speciell relation och har haft länge.. det är inte alla som kan prata om i stort sett allt med sin mamma, det kan jag och känner mig väldigt tacksam och lyckligt lottad för det!

Älskar dig mammisen! Puss

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att ha såna mammor! Jag har en plus att jag lånar Henriks!

    SvaraRadera
  2. Tack för det lilla gumman! Älskar dig!!/Mamma

    SvaraRadera
  3. Underbart fint inlägg! Och titta, titta nu kan jag kommentera här! :-)
    Puss.

    SvaraRadera